mjölby

är i mjölby för att vända i princip. körde pappa till flygplatsen igår och sen bar det av hemmåt :d stannade i jönköping för att fika med sandra vilket var jättekul för henne har jag inte träffat på ett tag. sen fick jag se vart hon bodde med. jag säger det bara en gång till för jag har sagt det förut, lita inte på en gps :P på nått sätt hamnade jag i ett P hus när jag skulle hem till sandra igår :P men till sist kom jag fram iaf.

va hemma lite innan 21, mötte gustav och barro utanför för vi skulle till konsum och köpa tomat och göra varma mackor :D mmmmums! kollade på nån film sen men jag somnade, skönt!

nu är vi hos sara och ska käka mat sen ska vi fixa lite saker ute på tornby och sen hem och ta en långpromenad med barro :D tror det blir myskväll ikväll för imorgon åker jag tillbaka till thn igen. sara köpte sips till oss när hon va på sjöslaget så det blir väl dom vi myser på :D och lite vindruvor kanske :D

nu ska vi käka chiliconcarne med ris :D förutom gustav han ska äta kyckling med ris och b-sås, possy!

älskar dig gustav! hej

Kommentarer
Postat av: Sandy

superkul att träffas dig :D

2008-10-21 @ 10:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0