korvsoppa

underbart att få träffa gustav igen och få mysa med honom ett par dagar :D men igår bar det av mot trollhättan igen. precis innan falköping blev jag omkörd av en bil som körde precis lika fort som jag ville så jag la mig bakom honom hela vägen hem :D så gött att inte behöva tänka på hastigheten eller att sätta på och stänga av helljuset :D det enda jag behövde tänka på egentligen va texten till gyllene tiders heartland café skiva :D givetvis koncentrerare jag mig på vägen med men ni förstår nog vad jag menar.
nu saknar jag gustav och brro igen :( men det är bara 1 vecka och 1 dag kvar tills jag ska hem igen :D

gustav berättade att han skulle upp till hans mamma idag och äta potatissoppa :O fusk sa jag då, för jag vill med ha. hon gör världens godaste potatissoppa! så jag drog iväg ett sms till mamma igår och sa att jag ville ha korvsoppa idag :D mamma och mormor vet precis hur man lagar det :D så nu är jag inte lika avundsjuk längre :P

förra veckan var vi hos försäkringsbolaget och lämnade papper om ersättning för medicin, resor och högkostnadskort och igår fick vi svar :D jag får ersättning för all medicin och hela högkostnadskortet. jag får även betalt för resor men dom gjorde nått avdrag men sen kom chocken :O jag skulle även få ersättning för att jag drabbats av en sjukdom som kan ge men. tänker inte skriva exakt hur mycket men en tusenlapp räcker inte! glaaaaaaaad :D nu kan jag plugga gratis i minst ett år och antagligen lite till :D 

behandlingen igår gick bra som vanligt, fick komma dit en timme tidigare så det va ju bra :) idag är jag faktiskt inte så trött heller. gustav väckte mig halv 11 när han ringde, finns det nått bättre sätt att bli väck på än av sin älskling? :D verkligen inte!

nu ska jag nog se lite på tv. älskar dig gustav! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0