heeeeeeeeeeeeeem

igår kom pappa och hämtade mig när han slutat jobba :D gött att slippa bära på den tunga väskan genom stan :D vi gick till banken och sen till trestads musik, pappa skulle köpa lite nya skivor :D han köpte 3 skivor och en film, Macken. kommer ni ihåg macken med roy och roger? jag kommer ihåg att vi kollade på det jag och sara när vi va små och att vi hade det inspelat på vhs :D
åkte förbi konsum på vägen hem och köpte kvällsmat. det fick bli champinjonsoppa och frallor, det va supergott! köpte bröd som jag skulle köka till frulle idag med.

vaknade vid 7 imorse och gick på toan, som vanligt. sover aldrig en hel natt nu för tiden utan att behöva gå upp och kissa. tror det är behandlingen :( 
somnade om men vaknade kl 9 igen och kunde inte sova mer. låg och drog mig till lite innan 10 sen gick jag upp och tog en dusch :D käkade en låång frukost med müsli, fil och macka :D läste faktiskt tidningen med. brukar bara läsa rubriken och kolla på bilden men idag läste jag nästan hela :P

så vad ska man hitta på idag då? 
jag ska hämta en bananlåda i källaren som vi ska ta med till sara när vi åker imorgon. sen ska jag nog kolla om det är nån bra film på TV. emma skulle ringa när hon är klar med tentan så ska vi kanske ta en fika :D resten av dagen ska jag nog tillbringa i längtan hem :D saknar gustav och barro så himmla mycket nu! kl 6 imorgonbitti åker vi så vi är framme runt 9, lite innan till och med :D 
undra hur det ser ut hemma? man kanske måste städa det första man gör, vad besviken jag kommer bli då :(

älskar dig gustav! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0