göteborg

igår vid halv 13 åkte jag med mamma till göteborg, hon skulle lämna nåt paket till skf, hon jobbade med andra ord. skyndade oss hen, slängde i oss varsin matpaj och sedan bar det av till göteborg igen, skulle hämta pappa på flygplatsen på säve. 

när vi kom tillbaka därifrån käkade vi tacos och sen spelade vi familje geni och sverigespelet, kul kul :D

therese fyllde 20 igår med :d grattis babe! hoppas ni hade en kul kväll! imorgon kommer jag och firar :D ska bli superkul!

idag ska jag hem till pappa och käka mat :D hjortstek tror jag det va han hade köpt. till det blir det kantarellsås med potatis och kokta grönsaker :D gott! hade tänkt sova där med han är lite sjuk så för att jag inte ska bli sjuk så får det bli till att sova hos mamma ändå.

har ingt mer att säga :P det är väldigt lugnt här så jag tar det bara lugnt. saknar dock min gustav och min barro. just det, gustav tappade sin plånbok igår och kunde bara inte hitta den, han letade i hela lägenheten och ute där han gått med barro men så trodde han att han tappat den när han va i lkpg, klant :P så imorse så va det nån som hade slängt i plånboken i brevinkastet :D röta eller vadå? haha! ingen adress eller nått den som slängde in den måste ju ha tagit hem plånboken och kollat på eniro eller nått :P körkort och visakort fanns kvar men var lite sletet, troligen har den legat ute inatt för den va pisseblöt.

älskar dig över allt annat gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0