förstör

behandlingen i tisdags gick lika bra som den alltid har gjort. mådde lite illa på kvällen men jag tog en tablett så gick det över. har vart helt död varje dag efter behandlingen nu, är fortfarande trött! det förstör verkligen så mycket. jag vill komma ut och göra saker, gå med barro, cykla, gå långpromenader själv, hitta på saker med kompisar men icke :( therese frågade mig om jag ville gå med på hockey imorgon för hon hade 2 biljetter men jag va tvungen att tacka nej :( är för trött! får så dåligt samvete för att jag inte orkar göra något med, ligger bara inne i sängen och glor på TV, fyy!

på måndag åker vi till trollhättan hoppas jag :D där känns det iaf som att man kan få ta det lugnt utan att få dåligt samvete :D ska bli skönt! gustav åker med men åker hem efter en vecka tror jag, sen stannar jag till 1a november :D måste ringa och fråga pappa om jag kan ta hans bli till behandlingen bara om han inte är i tyskland vill säga. hoppas det går!! :D

vad ska man äta idag då? hmm..

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: sara

1/11? jag ska ju börja flytta den 30/10

2008-10-11 @ 10:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0