fan!

kan inte gå ut och gå idag :( mina fötter tar död på mig, alla skoskav! måste läka alla innan jag går igen har jag bestämt annars blir det värre :( men så kom jag på den brilljanta idén att jag kan cykla istället :D så jag ska bara käka frulle, gå en långpromenad med barro (enda promenaderna jag kan gå för jag måste ju, eller hur) sen ska jag pumpa däcken i cykeln och cykla nån timme :D det måste ju bränna fett det med? om inte annat så är det skönt att komma ut :D

igår va vi hemma hos zandra och eric. spelade familje geni och jag zandra och sanna vann :D grattis till oss! när spelet va slut så hade iaf inte jag så jätte kul :( zandra verkade på dåligt humör och satt framför datorn i köket nästan hela kvällen. vi gick hem runt 00 tror jag. tyckte det va ganska lagom med tanke på att barro va hemma själv med.

halv 18 kommer linda hit sen. vi ska åka efter henne in till lkpg, vet inte riktigt vart vi ska nämligen :P barro lämnar vi hos gustavs mamma denna gången annars blir han ensam för länge.
kommer bli SKIT KUUUUL!!

mamma och stefan kommer och hälsar på första helgen i november med :D vi ska laga god mat och umgås :D länge sen vi träffade stefan nu så det ska bli kul det med!
vi ska nog hjälpa sara att flytta den helgen med. hon flyttar till ryd :)

älskar dig gustav! och barro med <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0