cyklat

som jag sa förut så gav jag mig ut på cykeln. cyklade i ganska exakt en timma :O fan vad jobbigt det va men gud vad skönt! tror det blev lite mer än en mil :D wohoo! ska räkna lite på det sen. cyklade runt hela mjölby och då menar jag verkligen runt.

såhär cyklade jag, hurtigt om jag får säga det själv :D 1,5 mil ungefär om jag räknade rätt.

nu har vi precis käkat mat jag gustav och kim, gott! vi år egna klyftpotatisar med motötter och palsternacka i ugnen + kött + rödvinssås :D och grönsaker och champinjoner såklart! nu är jag mätt vill jag lova!

snart kommer linda och då bär det av till lkpig :D

ha en kul kväll, det ska jag ha! :D

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: therese

det var riktigt duktigt du:P haha har du forfarande samma racer tempo som när du plågade mig på cykelturer? :p

2008-10-05 @ 12:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0