åsikter

först ska jag bara svara på saras kommentar om den 1 november, jag menade den helgen givetvis :D du ska få hjälp att flytta, ta det lugnt :D

åker till trollhättan idag istället för på måndag :D fan vad kul! jag stannar i 3 veckor och gustav stannar en tror jag :D ska bli såå skönt!

det här med åsikter, alla har olika, eller hur? jag menar hur skulle det se ut om alla tyckte som mig? jag respekterar andras åsikter, det är ju inte dom som gör personligheten. eller lite kanske? vi säger såhär istället, jag hatar inte någon för att dom tex tycker att rottweiler är den fulaste hunden som finns. dåligt exempel kanske men ni fattar vad jag menar.

låg och kollade på idol igår, första av idol jag ser den här säsongen, det har ju krockat med top model innan och det är ju så mycket bättre :D
det var nog det absolut sämsta jag sett! :O vad har hänt? inte en jävel som kan sjunga, inte nån med utstråling! det fanns inte en enda som jag skulle vilja se sjunga en gång till. annat var det när sebastian var med som tyvärr kom 2a efter agnes, vad tänkte alla som röstade på?
när idol va slut för en stund igår halv 22 så tänkte jag att jag skulle ta en sväng med barro och sedan kolla vem som åkte ut. gick ut och tänkte inte mer på det men efter ett tag började fundera på porten som låser sig och att jag sket i att ta nycklar med mig, faaaan! utelåst! ringde gustav och han sa att jag va tvungen att komma till honom, han va på fest i p-liden, så det var bara att börja gå :( han ringde sin mamma och frågade om jag kunde ta bilen hem och det kunde jag :D tur det! hade fan inte orkat gå hem med :P klaaant!

låg i sängen till halv 1-1 idag :D skönt! har städat hela lägenheten och ska bara duscha nu :D mamma skulle fixa flygande jacob ikväll :D mums!

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: sara

frys in och ta med en matlåda hem till mig :D

2008-10-11 @ 16:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0