vardag

jajemen, en vardag är precis vad jag vill ha! jag vill ha lite rutin, något som man kan se fram emot att göra varje dag. folk som har jobb eller går i skolan ska skatta sig så jäkla lyckliga! jag vill kunna veta vad jag ska göra under dagen annars får jag panik och får dåligt samvete :( hatar att gå runt här hemma och inte göra nånting :( jag vill plugga eller jobba. helgerna skulle kännas så mycket mer förtjänta då, nu är det nästan helg hela tiden fast ändå inte, svårt att förklara. hatar mitt liv just nu i princip, varför just jag?!
jag hade kunnat plugga just nu till något jag verkligen vill! jävla behandling, jävla skit! inte ens säkert att jag kan åka med till finland pga behandlingen!
trött blir jag också och för det har jag dåligt samvete :(

så vad ska man göra idag då? tror att vi kanske ska gå till skogssjön sen :) det ska bli kul! om inte annat så ska det bli skönt att komma ut lite och barro uppskattar det säkert med :) får se om zandra och eric kanske följer med annars får vi gå själva.

käkade tacos hos gustavs mamma igår med, det va gott. spelade kort också precis som jag sa :P spöade skiten ur som på trebello :D jag hamnade på 20 pluspoäng och gustav och annike på minus 10 eller nått :D

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej hej

Du får inte ha dåligt samvete över att du blir trött efter att du fått behandling, det är säkert nåt som alla blir efter så tuffa tag mot kroppen.

Du verkar så väldigt stark, hade det hänt mig så hade jag nog brutit ihop flera gånger om. Nu ska vi snart åka till Finland och när vi kommer hem därifrån så har du "bara" 4 tillfällen till att få behandling sen är du färdig och då börjar förmodligen ditt riktiga liv. Håll ut du är stark.

Kram

2008-11-25 @ 21:44:34
Postat av: Anonym

Hej hej

Du får inte ha dåligt samvete över att du blir trött efter att du fått behandling, det är säkert nåt som alla blir efter så tuffa tag mot kroppen.

Du verkar så väldigt stark, hade det hänt mig så hade jag nog brutit ihop flera gånger om. Nu ska vi snart åka till Finland och när vi kommer hem därifrån så har du "bara" 4 tillfällen till att få behandling sen är du färdig och då börjar förmodligen ditt riktiga liv. Håll ut du är stark.

Kram

2008-11-25 @ 21:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0