finland!!!

i måndags innan blodproverna var jag lite nervös, hade haft ont i halsen i thn men inte ringt sjukhuset som jag egentligen ska :S som tur va så såg värdena bra ut så då var det bara att ställa in sig påbehandling.
gustav hade lagt in heroes på datorn och jag tog med mig lite filmer och massa frukt :D synd bara att gustav lagt in fel avsnitt :( men jag kollade på starsky & hutch och harry potter istället så det gick bra. 

till min stora förvåning är jag inte lika trött nu efter behandlingen son jag brukar :D visst jag är trött men inte alls samma som det brukarvilket är riktigt skönt :Dblir dock väldigt anfådd när jag är ute med barro men det får gå ändå för det är så skönt att få komma ut lite!

ska snart ta och börja inhandla lite julkappar med :D mamma vet jag redan vad hon ska få :S nyfiken nu mamma? :P värre är det med pappa och stefan :/
det bästa med julen iår är att vi ska till finland :D :D yeeeeas!! 
kl 9.15 den 20 december bär det av från kapellskär i sthlm till nådendal i finland :D äntligen ska jag få träffa mormor och morfar igen :D 1år sen nu. 
har 2 behandlingar kvar tills vi ska åka och om en av dom blir uppskjuten så kan jag inte åka :'( kommer bli sååå ledsen isf :( men då ska jag med pappa till farmor och farfar ochmin faster och kusiner istället :) va ett tag sen jag firade jul med dom, 4 år sen tror jag.

skan nog in tillstan sen eller imorgon och fixa fars dag present till pappsen med :) tror jag han kommer uppskata! :D 

nu ska jag kolla på heroes, det jag skulle gjort i tisdags :P

älskar dig gustav! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0