ut

självklart kan vi kolla på filmerna i helgen sara :D men då får du komma hit för vi kollar från datorn isf vettu.

barro har vart så jobbig inatt! han har stått vid sängen och gnytt och velat komma upp. försökt att gå upp i sängen har han med gjort vilket har hållt mig vaken :S spytt har han gjort med stackarn.

hade tänkt ta en långpromenad med barro idag igen på nån timme och sen ta en powerwalk på en timme :D men givetvis börjar det regna! har tagit på mig träningskläderna så att jag kan bli svettig utan att bli irriterad denna gången men vad hjälper det när det regnar? man blir ju inte peppad precis :( får hålla koll på om det slutar regna så jag kommer ut lite :D självklart ska barro få komma ut men det blir nog inte riktigt en timme.

har börjat fundera över julkappar med men har inte kommit på något förutom till mamma :D får kanske ta en sväng inne i lkpg och kolla lite med sara nån dag.

har dammsugit idag med precis som jag skrev igår att jag skulle göra :D ska ner med lite saker i källaren också.
började förut med att sätta upp hyllan vi köpt för att ha mössor och vantar på i hallen men det gick sådär. skruvarna sitter så långt inne i trät att man måste in med skruvmejseln en bit men våran skruvmejsel va för tjock så det va bara att lägga ner. hatar när det blir så, när man väl får tummen ur och tar tag i något som man sedan måste lägga ner för att det inte funkar. jag vill bli klar med det jag börjat med. 

köpte världens godfaste glass igår med :D cart dor (stavas?) med pistagenötter och mascaponeglass med nått klet gjort på olika röda bär :D det är den dom gör reklam om. käkade den hos pappa första gången när jag va i thn och guuuud vad god den är :D kanske ta en bit nu. eller nej, jag sparar det till ikväll :D 

vad ska man äta idag? vi har nästan alltid samma problem :P men vem har inte det? allt man kommer på är ju så tråkigt :( och så äter man alltid samma sak. stafanpasta kanske? eller sparrissoppa :D 

älskar dig gustav!  

Kommentarer
Postat av: sara

jag ska göra fiskgratäng på onsdag. ska vi käka lunch hos mig innan vi åker ner på stan? :D

2008-11-10 @ 19:01:27
Postat av: mamma

Vad nyfiken jag blir på julklappen. Det skrev du säkert bara för att reta mig...

ha de kram

2008-11-12 @ 11:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0