tråååk

maten blev god, som om man kan misslyckas med det :P
tog en prommenad med barro till supermarket och köpte salt och julmust så nu finns det salt hemma, bra bra.

som ni märker har jag inte jättekul. gustav och sebastian ockuperar TVn så jag får sitta vid datorn :P visst är det väl kul att sitta vid datorn en stund och kolla lite men nu har jag suttit här sen jag kom hem från stan i princip och börjar tröttna :S funderar på att lägga mig och läsa, men vem orkar läsa? usch, det värsta jag vet.

kanske ska ta ett äpple? barro blir säkert glad eftersom han alltid får det sista :D han älskar äpplen.

hmm, kanske ska ta och koppla i den bärbara datorn och kolla på senaste heroes avsnittet :D det ska jag göra :D

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0