söndagen

så vad har man gjort idag nu då.
har vart ute med barro ett par gånger i snön :) kollade på Vi hade iallafall tur med vädret förut, den va sådär. ville mest se den för att jag vill se 2an :P kollade på Beerfest också och den va också sådär. gustav tyckte om båda filmerna men det förvånar mig inte :P

käkade kött med pommes förut, det va gott! undra vad man ska äta imorgon? alltid samma problem. pannkakor kanske? eller fiskpinnar med potatis och spenat? tåls att tänka på.

vet inte riktigt vad som är mitt problem men varje gång jag klipper mina naglar så börjar jag riva på mina nagelband :O visst, jag pillar och river när dom är långa med men när naglarna väl är nyklippta så ser nagelbanden förjävliga ut :S kommer man åt bättre med korta naglar eller vad är felet?
vill verkligen sluta med skiten men jag har hållt på så länge jag kan komma ihåg :S har iallafall lyckats sluta bita på själva nageln vilket jag är stolt över :D grejen är att det är svårt att sluta helt. när jag tänker på att jag pillar så slutar jag nästan varje gång men ibland kommer jag på mig själv med att pilla och riva och vet inte alls hur länge jag hållit på, konstigt, men så är det.

ringde sara förut för att prata julkappar till mamma pappa och stefan :) mammas är klar nu och pappas. pappa va svår men det här ska han nog bli glad för :D det enda jag kan säga är att det inte är en skiva eller presentkort i skivbutiken där han alltid handlar, vilket vi brukar ge honom för vi vet att han uppskattar det (ni som inte känner min pappa ska veta att han köper kanske 5 skivor i veckan, han har alltid nått nytt att lyssna på. sen älskar han sin stereo :D )
nu är det alltså bara stefan kvar, så svårt! men vi har ju en månad på oss så nått bra ska vi allt komma på :D ska nog prata lite med mamma och se om han sagt att han vill ha något men det tror jag inte för han säger varje år att han inte vill ha något :P men alla vill alltid ha nått :D

själv har jag önskat mig en mixer, en stationär hårddisk och barros ögonoperation (iallafall lite av den) och efter det är det stopp. funderar på att önska mig Tomb Raider spelet :D det enda spel jag verkligen tycker är kul att spela :D så får man ett nytt tidsfördriv med på dagarna och om inte annat på sjukhuset :D tror nog fasen jag ska önska mig det. hellst ska det vara 2an som vi hade när vi va mindre men om det inte finns, vilket jag inte tror så går det nya bra ;)
det kanske finns på tradera eller nått?

nu ska jag borsta tänderna och sen sova. god natt!

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0