snöö

guten morgen alle leute! :D

imorse när jag gick upp vid kvart över 10 va jag ganska trött. barro höll oss vakna en stund inatt och efter det hade jag svårt att somna om, livrädd!
han brukar ju morra mitt i natten om han hör någon i trappuppgången men sen slutar han efter nån minut. inatt slutade han inte. vaknade vid halv 4 av att han morrade. jag behövde ändå gå upp på toan så jag gick upp och försökte få honom att sluta. när jag kom ut i hallen så började han skälla ut mot köket och morrade som fasen :O gustav vaknade då också och gick upp han med.
vi gick och la oss igen men barro fortatte att skälla och morra ut mot köket. jag blev skit rädd att det va nån där så gustav fick gå upp igen och kolla :P lockade upp barro i sängen när gustav lagt sig igen men han fortsatte att morra och skälla men också att lukta efter något :S nu var jag riktigt rädd. nån kunde ju ha gömt sig i skafferiet :O vårt skafferi är ju ganska stort så man får lätt plats där inne. gustav fick gå upp igen ock kolla skafferiet och efter sig hade han en skällandes barro. det konstiga va att han skällde och morrade mot förnster i käket precis som om det va nån utanför så jag sa till gustav att dra för gardinerna vilket han gjorde :) lockade upp barro i sängen igen och han slutade :D gustav hade blivit pigg av att gå upp från sängen ett par gånger så han sa att han kunde sitta uppe tills jag somnade men det ville inte jag så vi spelade lite kort istället innan vi släckte :) barro somnade inte på ett bra tag, han gick runt i lägenheten och kollade läget :P
känns ändå skönt att veta att man har en hund som vaktar en när man sover :D aaaah!

gick ut med honom vid halv 11 imorse. mamma hade sagt att det va kallt ute och att jag skulle ta på mig ordentligt vilket jag gjorde. varmaste stickade tröjan jag hade och vinterjackan :D det dumma är ju att det är 25 mil till thn så det va varmare här :P jag va som en svettpöl när jag kom in :S usch! så jag tog en dusch och sen käkade jag frukost :D fullkornsbröd med ost, skinka och gurka :D
smöat har det gjort med, ligger nån decimeter tror jag

vi kanske ska till stockholm på nyår med :D kul i så fall! hem till gustavs syster och fira :D ska prata mer med henne om vad vi ska göra. om det blir utgång så åker vi inte :( dagen efter min behandling så jag kommer inte vara så fräsch.
om det inte blir sthlm så ka vi nog hem till sara :D vi kan inte vara hemma hos oss för jag måste kunna gå hem och sova om jag blir trött.

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha. när vet ni om ni ska till sthlm? för om ni ska dit åker jag nog nån annan stans..

2008-11-24 @ 18:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0