skor gör mig glad!

barro har hållt oss vakna inatt. han har knappt sovit nånting vilket vi inte heller har gjort :P ut ville han innan halv 10 imorse med, inte så vanligt att han vill det.

åkte in till lkpg förut för att inhandla lite saker på tornby. mamma och stefan köpte ett nytt duschmunstycke till oss för dom gillade inte det vi hade :P och visst, det va väl kanske inte det bästa men inget fel på det. istället fick vi ett som man kunde ställa in i 8 olika lägen :D kanon!
tog en sväng inne på ikea med. jag och sara fick varsin slickepott, tackar :P

sen va vi bara tvugna att gå in på wedins mamma och jag för dom har halva priset på allt och mer på en del annat :D jag hittade två par pumps :D båda skulle ha kostat 1000 men jag fick dom för 369 :D snacka om fynd! blev jätteglad! tack mamma! :D dom svarta ska jag ha på mig ikväll på saras inflyttningsfest. dom silvriga kanske ni känner igen, har ett par svarta redan :D mamma köpte nån grej på ikea med 10 små fack i som man hänger i garderoben som hon tyckte att jag skulle ha alla mina skor i :D så det har jag nu, synd bara att alla inte får plats men det är bara att köpa ett till.
här är skorna :D
 lovely!
 
nu ska vi snart käka. flygande jacob blir det. mamma och stefan håller på med maten nu. när vi käkat ska jag göra mig iordning sen åker vi till zandra och eric, dom ville förfesta lite. kl 19.00 bär det av till sara, ska vara där 19.30 :D har höga förväntningar om kvällen, kommer bli kanon! :D

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0