shoppa

barro väckte oss halv 9. han stog och gnydde i en halvtimme innan jag gick upp :O att han inte fattar att han ska ge sig :P tog en sväng med honom runt vasaparken och sen genom parken där jag släppte han lös, det va då han slutade lyssna :( han vägrade komma in :O efter mycket om och med fick jag honom att komma till mig när jag höll en pinne ;D torkade honom och släppte in honom och gick sedan ut på en powerwalk :D tog nästan en timme.
när jag kom in va brödet nästan klart :D har lånat mammas brödmaskin, man lägger bara i alla ingredienser, ställer timern på när man vill att det ska vara klart och trycker på start :D så imorse åt vi nybakat bröd.

tog en dusch och sedan åkte jag till kvarnen med linda idaa och enedia, dom skulle fika för linda fyller år idag ;d grattis gumman! jag skulle ju in till lkpg så jag höll dom sällskap nån halvtimme innan jag åkte.

var hos sara runt halv 13. lämnade av hushållspappret som hon lämnat hos oss :P moahahaha! tog bilen till universitetet där vi hämtade upp zandra :) sedan bar det av mot city och shopping!! :D äntligen hittade jag min nyårsklänning :D på vila. hittade en lång stickad tröja med att ha till leggins :D tänkte lägga upp bilder på det när jag kommer hem sen, sitter hos sara nu nämligen.
vi har precis käkat fiskgratäng och macka, det va gott!

ska snart åka hem till mina älsklingar. tror vi ska kolla på Doctors nu, såå bra!

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0