seg

ska börja med att svara på saras kommentar. klart att det alltid går bra att hälsa på dig, jag undrade mer hur det skulle gå att gå runt på tornby när jag va så trött :D men det gick ju alldeles utmärkt :D

det va sjukt hur trött jag va förut :O vi va ute med barro och jag skrattade åt allt, gustav med :P så fort han petade på mig så skrattade jag. vi gick förbi en busshållplats så säger gustav "ska vi ta bussen?" "javisst" sa jag då och precis då kom bussen bakom oss och gudars vad vi skrattade! vi asgarvade åt barro när han åt snö för det lät roligt :P snacka om att vara trött :O sov i bilen påväg in till linköping.

väl inne i lkpg käkade vi lunch och kollade runt lite. gustav köpte en tjocktröja och sara 2 klänningar. jag hittade väl nått sådär men inget som jag verkligen ville ha :(

nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli 22 så jag får gå och lägga mig :P är jättetrött men innan kl 22 ska jag nog inte lägga mig idag iaf, halv kanske. är det patetiskt? ska iaf ta en sväng med barro innan jag går och lägger mig :D

gustav drog iväg till eneida med kim, partaj för deras del. hoppas dom får en kul kväll :D

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0