pulka

va ute med barro för en stund sen (känns som det är det enda jag skriver men han ska ju ut ofta :P ) i skogen så han fick springa lös :D nästan en timme, det gillade han. gick på en stig först som ledde till en grusväg med tallar och granar på båda sidorna, skitmysigt! fick världens finlandslängtan när vi gick där :D påminde så mycket om grusvägen ut till mormor och morfar på vintern. inte ens en månad kvar nu tills vi åker :D
det va som jag och therese sa igår att hon kommer få en kanonjul i thailand med värme och jag kommer få en kanonjul i finland med massa snö :D inget mittemellan här inte :D akta dig för alla djur bara therese ;)

nu håller vi på att laga thaigryta med ris, ska bli gott. är riktigt hungrig nu. nu när jag tänker på det så är det ganska tidigt att laga mat nu för att vara mig och gustav så det får kanske bli kvällsmat idag :D sparrissoppa, yammi!

både jag och gustav skulle vilja åka pulka nu när det är snö :D barro skulle nog tycka det va kul med! enda problemet är att vi inte har nån pulka :( inte gustavs mamma heller tydligen, synd. hade vart kul att komma ut lite :D

tillbaka till maten nu då. och en annan sak :D gustav ska kolla om han inte hittar tomb raider spelet till mig så han kan ladda ner det :D wiii!

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: therese

ja fy sikka bra jular vi kommer att få! =)

hahah djur? ja e la inte rädd för djur? (A) fan ja kommer va livrädd..

2008-11-24 @ 18:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0