per gessle

¨håller på att fixa lite per gessle album nu :D det får en på mycket bättre humör! oja! scener, the world according to per gessle, hjärtats trakt och son of a plumber :D tror jag skulle få hans nya album Party crasher av pappa när det släpps :D väldigt snällt! 
är lite trött på folk som tycker att hans musik låter samma hela tiden, vart har dom fått det ifrån? visst att låtarna på samma album är liknande men det är väl alla låtar från vilken artist som hellst? jag menar, sätt på en gammal per gessle låt och jämför den med tex, en händig man och ni får höra en skillnad som är..jag vet inte vad. 
men men, alla får ju tycka som dom vill, det är det bästa med allt :) men håll era åsikter för er själva för jag säger inget om den musik ni gillar :) 

en väldigt bra per gessle låt är iallafall "I want you to know", lyssna och njut!! <3 



läste en intervju med per på aftonbladet idag med :D det gjorde mig glad! vet inte varför men glad blev jag :D  ni kan läsa den här.

kom på en annan sak med. min tumnagel som vek sig häromdagen är inte ens blå och gör inte ont alls :D tror inte ens jag kommr tappa den, wooho! den har nog vuxit fast på tummen igen :P

älskar dig gustav!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0