paaaaain!

som jag skrev förut om ögondropparna så blev det svårt! barro totalvägrade! först höll gustav i honom allt vad han kunde men det gick inte. sen testade jag vilket jag aldrig skulle ha gjort :( jag höll allt jag kunde i hans nackskinn men när gustav kom nära med tuben så slet han sig och med sig fick han halva min nagel :O den liksom böjde sig på mitten rakt ut från tummen :O fy fan vad ont det gjorde! blödde gjorde det också :S det värsta av allt är att vi bara har ett plåster hemma :S så nu får jag ta det lugnt med det jag har så får jag köpa nya imorgon eller nått. måste ta av det jag har på nu och se hur det ser ut :S kommer antagligen tappa nageln.
tillslut fick vi ner barro på golvet iaf, gustav nästan la sig på honom och jag droppade en droppe i ögat :D we made it! frågan är bara hur vi ska klara av det 2 gånger/dag i 10-14 dagar :S inte precis en liten hund att ha att göra med. 41,5 vägde han hos veterinären förut.
jag hoppas verkligen på att ögondropparna hjälper så vi slipper den där jäkla operationen!!

håller på att spela patiensduell med sara på msn :P just nu leder hon med 1-0 men jag kommer ikapp :D

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: therese

hjälp:P akta så han inte äter upp er:P;)

2008-11-20 @ 21:26:55
Postat av: sara

haha kul kommentar av teta :P

och vann med 2-1 gjorde jag ju till sist :D

2008-11-21 @ 09:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0