NG

har precis vart ute med barro en sväng, blev inte jätte långt men inte kort heller så han är nog nöjd en stund iallafall :D frukost har jag ätit med, vill inte äte det för sent så man inte är hungrig när man ska till gustavs mormor sen ;)

svårt att somna va det igår med, barro va som en jojjo upp och ner från sängen, tillslut somnade han bredvid mig tror jag, kommer inte ihåg, måste ha somnat jag med :)

börjar ett program på kanal 9 om 5 minuter som jag tänkte se, extrema fenomen tror jag det hette. ett program från national geographic :D kan ju inte bli annat än bra.

våran blomma håller på att vissna med :S jag och blommor går inte ihop, därför har vi bara en riktigt och den håller jag på att ta livet av :S jag vattnade den här om dagen, kanske är det som är felet? alla blommor ska ju ha olika mycket vatten man jag häller bara på lite och hoppas på det bästa. den ser lika hängig ut nu som den gjorde innan jag vattnade.

TVn kallar..

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0