muklar

hahaha! gustav står och spänner sig framför mig nu :D spännräka! hahaha! han skryter om sina muklar :P

zandra och eric är påväg hit med, vi ska ut och gå en promenad :) sen får vi se vad vi hittar på. kanske spelar lite familjegeni när vi kommer tillbaka :)

haha, barro slickade precis på gustavs deo så nu går han runt och nyser och fnyser :P haha! så sträckte gustav fram den så slickade han på den igen, tröög! :P haha!

har spelat lite kort nu igen :P jag spöade gustav :D like always ;) fika lite på mina brända bullar medans vi spelade :D gustav drack kaffe men jag drack inget till, hade vart gott med mjölk men gustav tycker att jag dricker för mycket så jag får väl dra ner lite.

fan jag kan ju knappt skriva, barro biter mig i ena handen och gustav står och pillar mig i örat på andra sidan :P

nus ka vi gå :D fluminlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0