linköping

svar till sara: jag har inte mtv på 24 timmar om dygnet som dig, hur ska jag då kunna veta att den är bra? :P tipsa mig nästa gång :D

åkte in till linköping förut, skulle göra det imorgon men det blev idag istället. kim skulle köpa jenas och en jacka vilket han gjorde. jag däremot skulle köpa present till pappa och en till till mamma :D vill så gärna ge pappa sin present nu för jag vet att han kommer bli så glad :D mamma kommer också bli glad men den presenten jag köpte idag är inget mot den som redan är fixad :D
inhandlade även inslagningspapper och snöre så jag skulle kunna slå in paketen :) det dunna va att tejpen tog slut när jag slått in halva mammas så det va bara att lägga ner.

korvstorganoff blev det idag gott folk :D jag lyckades!! dock inte lika bra som sara men det blev helt okej :D barro fick smaka han med och han åt så han gillade det nog :P ska snart ut med han en sväng innan greys börjar, som kompensation för att han fick vara själv förut. och nu menar jag inte att han ska få gå ut bara för det utan jag menar att det inte va så länge sen jag va ute med han, nån timme bara så han behöver egentligen inte ut förrns efter greys men han kan ju få komma ut då med :D
ska spela tomb raider ett par minuter tills vi går :D

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0