julskinka

gick ensam med barro i skogen förut, ganska skönt men det är roligare när gustav är med. barro hade kul iallafall, han sprang runt som en galning hela tiden! största pinnen hitta han med som han knappt fick med sig först men när jag väl gått förbi så fick han ett tag och skulle springa förbi mig och fick med sig mina byxor så nu är det ett hål i dom :( mina bästa mjukisbyxor :'( ska se om det inte går att sy, hoppas det.

när vi kom hem igen släppte jag in barro för jag och gustav skulle iväg och tvätta bilen på statoil och sedan handla på supermarket. handlade lite allt möjligt men det bästa av allt: en julskinka och en låda skumtomtar :D så nu är skinkan klar och vi har precis smakat och gud vad gott det va! :D
tänkte fresta er med en bild, varsågoda :D


nu ska jag laga lite mat tänkte jag. idag blir det hemmagjort potatismos med köttbullar och brunsås :D inte illa va?

måste se hells kitchen ikväll också :) han som jag hatar åkte ut förra gången, gött!

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0