jäkla väder

kollade ut förut och då hade det slutat regna :D vad bra tänkte jag och började ta på mig för en promenad med barro. när vi kom ut regnade det igen men det slutade ganska snabbt. jag tog vinterjackan på mig eftersom det inte regnade, seglarjackan fick hänga inne. hela vägen genom skogen gick det som på räls men när vi väl kom ut ur skogen öppnade sig himlen! den spöregnade och halglade. mina byxor blev så blöta att det droppade om dom, jag hade pölar i mina skor och jackan va pisseblöt. barro gick fortare och fortare och tillslut sprang vi ända hem :D
eftersom gustav inte är hemma så fick jag torka honom själv vilket kan vara en utmaning eftersom han tycker att vi leker med handuken. efter ett tags kämpande var han torkad och klar iaf :D

måste lägga lite tidningspapper i skorna med så dom torkar. kollar ut nu och vad ser jag inte, jo, solen skiner :O snakca om otur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0