idag..

idag va jag uppe lite innan 10 för att gå ut med barro. när jag kom in va jag helt slut så jag gick och la mig igen och vaknade kl 12 :D skönt!
vi gick upp och började städa. dammsög, skurade, dammade och gjorde rent toaletten och handfatet så nu lär ju allt vara lika skitigt imorgon igen :( hundhår har vi gott om iaf.

har vart en sväng på stan med zandra. hon och eric har handlat, både mat och alkohol. sen letade jag och zandra efter nån hudaffär där dom vaxar och vi hittade den :) så zandra bokade tid för vaxning nästa vecka.
gick förbi supermarket på vägen hem för att köpa mjölk och fryspåsar, givetvis glömde jag saltet men det får vi ta senare.

ska nog laga mat nu, spagetti med köttfärssås. sebastian är här så han och gustav spelar PS2 så vad ska man annars hitta på?

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0