hoppas det blir bra!

då har vi precis kommit hem från veterinären :D det gick bra! vi fick recept på ögondroppar som vi ska ge barro i 10-14 dagar och förhoppningsvis så försvinner det :D då slipper vi operera, gööööött! ska till apoteket och hämta ut det om en liten stund så vi ska börja med det idag :D
haha, barro va så söt när vi väntade på våran tur :P han såg en liten tax i trä uppe på disken och självklart trodde han att den va riktig så han satt och gnydde och drog :P så gick jag fram till den med honom och då började han hoppa och ställde sig på 2 ben för att nå :P tror dock inte att han fattade att den inte va riktigt :P

va inte så trött imorse som jag trodde att jag skulle vara med tanke på behandlingen. börjar dock bli väldigt trött nu :O ska kolla på film när vi vart ute med barro sen :D skönt att få ta det lite lugnt :)

får vi se hur det går att ge honom ögeondroppar sen, han kommer förmodligen vägra :S vi får hålla i han båda jag och gustav :P

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0