händelserik dag :)

händelserik har den väl kanske inte varit, eller jo, för jag har haft saker att göra hela dagen :D älskart' !
började morgonen med en promenad med barro på kanske 30 minuter :D kom hem kvart över 9 så jag gick och la mig igen med kläder å allt på :D blev så gött vart då, myys! gustav tyckte att jag va skollhet när vi vaknade klockan 11. skönt att få sova med!
fixade frukost, fick bli havregrynsgröt idag med, hade ingen annan frukost hemma :( hade inget hemma för den delen :S spelade lite kort och jag vann överlägset mot gustav :D sen blev det en långpromenad i skogen med barro :D
hade bestämt att vi skulle åka och handla redan idag trots att det är 1 vecka kvar till löning. kim skulle också med men han skulle inte vara klar förrns kl 14 så vi spelade lite mer kort :D synd bara att det va gustavs tur att vinna :(

åkte in till lkpg och maxi för att storhandla. inte så mycket folk så det va bra :D köpte på oss allt möjligt som man kan tänkas behöva :) 2 stora säckar hundmat blev det med, tänkte att det är lika bra för om en säck tar slut i slutet av månaden är det inte så kul att behöva köpa en ny, just därför.

när vi kom hem lagade vi mat, kim käkade med oss också :) och efter maten blev det mer kortspel :D först trebello och sen 7an, den långa varianten :D jag förlorade :( men det får man ta, hade kul ändå :D

nu ska jag sitta här vid datorn medans gustav och kim kollar på Prison Break. jag har lagt ner det nu, blir för mycket.

kl 21 däremot är det dags för Greys :D veckans höjdpunkt!

vad ska man hitta på nu då när dom kollar PB? åååh

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0