grrr

idag fick man sova änta till halv 11 :D anledningen är enkel: barro fick sova med oss i sängen :P då brukar han sova länge. vid 11 tog vi en promenad på en halvtimme i regnet han och jag.

har precis käkat frukost så nu gör jag ingenting :) ringde stefan aldeles nyss för jag behövde hjälp med mammas julkapp eftersom vi inte har en sån affär här. jag började förklara vad det va hon ville ha och stefan fattade precis eftersom dom va iväg och köpte sånna här om dagen :O FAN! men sen kom jag på en annan sak som hon sagt att hon vill ha men det har hon också redan köpt själv :O så vad ska man hitta på nu då? sara hade en idé men det får bli en sista utväg, mer kan jag inte säga här eftersom mamma läser.

bion igår va kanon :D visst man har sett bättre men den va helt okej! jättefin berättelse :D sara och zandra tyckte inte om den men har man inte ens läst om vad filmen ska handla om när man går på bio så får man väl skylla sig själv om man inte gillar filmen.

idag kommer sara hit. vi ska kolla på the mist och all boys love mandy lane :D ska bli kul. får se om filmerna går att ladda ner bara annars får vi ta nån annan.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0