god natt

nu tänkte jag gå och lägga mig, är ganska trött. men innan det ska jag berätta om en rolig sak som jag och gustav såg när vi va ute med barro vid halv 22 :D vi gick ner mot stadshotellet och på parkeringen såg vi nån som åkte förbi i en väldans fart på en lite moppe. den va inte stor men det va inte en såndär pytteliten heller utan nått mittemellan. när vi kom ner vid framsidan på stadshotellet så kommer mopeden igen med en kille på. det går kanske i 60-70 km/tim på 30 vägen. han kör förbi oss och jag säger till gustav "hoppas han trillar" och jag han knappt säga klart det innan vi hörde en smöll så vi vände på oss och såg killen och mopeden glida på marken och det flög gnistror om mopeden :D hahahahaha! snacka om kul! hans kompisar stog bredvid prästbyrån och asgarvade och applåderade. hade jag inte hållt i hundbajspåsen så hade jag med klappat! klockrent! han får fan skylla sig själv. för det första så kör man inte 60-70 på 30 väg och för det andra så trimmar man inte mopeder. hoppas han slog sig rejält och att han lärde sig något.

en annan rolig sak är att johan åkte ur idol :D han kunde verkligen inte sjunga, inte för 5 öre! det va som therese sa att hon och jag hade gjort det bättre och det hade vi fan gjort :D sen den där tjejen som skrek framför scenen?! vafan! nog för att man kan gilla någon (som jag gillar per eller vem somhellst) men såndär blir man bara inte. therese berättade att hon fick komma upp på scen med (missade det) och att hon knappt kunde prata och andas. hahaha! herreguud! sen när han blev utröstad så satt dom och lipade i publken. såg ut som dom fick andnöd också. skärp er vafan! själv fattar jag inte vad han hade i idol att göra.
jag håller på kevin iallafall, han om nån kan sjunga :D det är dock inte lika bra som när sebastian va med men om man ollar på dom som är med iår så är det bara han som är bra :D go kevin!!

god natt!

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: therese

hah mm jag vet, lite kaos i bankok just nu men de har ju vart de hur länge som hellst. fast det spelar oss ingen roll egentligen för vi ska inte till bankok utan landar direkt på flygplatsen i phuket:D så de e gött:P de är värre för de som ska mellanlanda i bankok:S fast den flygplatsen öppnar nog snart igen får vi hoppas:) hahahaha gött att du såg hon som skrek så igår sen:P

2008-11-29 @ 10:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0