god morgon

jajemen, god morgon! idag är det verkligen en god morgon, är på strålande humör :D även fast vi har tvättid idag så är jag på bra humör :D

promenaden igår blev lång, minst en timme tror jag men det va skönt :D kallt men skönt! gick och pratade lite jag och zandra och gustav med eric :P brukar bli så. vi pratar och dom pratar :D 
när vi kom hem till oss igen satte vi oss och kollade på tv en stund. gustav och eric bestämde att vi skulle åka hem till dom och kolla på film, vilket var en bra idé :D så zandra och eric åkte lite i förväg för att plocka upp lite hemma. gustav och jag passade på att göra lite varma mackor innan vi åkte :) 
först kollade vi på Step brothers :D tycker verkligen inte om Will Farrel (stavas?) men den här filmen va verkligen så sjukt rolig! haha! man skrattade nästan hela tiden och det är sällan man gör det till en komedi. så allihopa, Step brothers är en film jag rekomenderar varmt :D 
zappade lite på TVn efter filmen men det va inget bra där så vi satte på Harold and Kumar escapes from Guatanamo bay men sen kom vi fram till att ingen ville se den när det gått kanske 20 min :P tillbaka till zappandet. Guds stad gick på TV, kanonfilm vill jag lova! men man måste ge den en chans först för den kan verka kass men icke. kollade på början sen ville ingen se den heller :P
zandra hade nån film på datorn om en play boy tjej som blev utkastad från the mansion så hon flyttade till ett sororityhouse bland studenter. där hjälpte hon dom att bli sexiga och få killar, haha! helt okej film :)
åkte hem vid halv 2 och tog en promenad till våran glada barro som hade väntat på oss. sen gick vi och la oss och jag somnade ganska snabbt tror jag :D gustav med. sa till han att stänga av TVn när jag märkte att han höll på att somna för jag vet hur det blir annars, han somnar och jag vaknar ett par timmar senare av TVn, inte alls kul. 

kl 10 imorse vaknade jag, ungefär samtidigt som barro :D så jag bjöd upp honom i sängen för lite mys <3 sen tog vi en promenad i det härliga vädret :D 
ska nog snart käka frukost med, så fort gustav vaknar vill säga. eller han är vaken men han har inte gått upp än bara.

lånade lite filmer av eric och zandra igår som vi tänkte kolla igenom idag. eller några av dom iallafall, tror inte vi hinner med alla. 

älskar dig gustav! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0