gårdagen

kunde inte blogga mer igår för datorn var ockuperad av gustav :(

igår åkte vi iallafall in till lkpg för att käka mat hos gustavs mormor :D skitgott! fläskytterfilé med potatis/ris och sås, mm! satt och pratade lite sen fikade vi. hon hade bakat nån sockerkaka med äpplen i, jätte gott! runt halv 4 åkte vi hem. hoppade ur bilen för att sedan sätta in barro i våran. sprang in och bytte om sen bar det iväg till hundkursen, sista gången igår. 
vi va bara ute i kanske 30 minuter. vi skulle gå nån hinderbana med kopplet runt magen ;D självklart va det jag som fick gå, gustav vägrade :P jag tyckte det va kul. först skulle man gå sicksack mellan 4-5koner, sen skulle man hälla upp en muhh med vatten och gå med muggen kanske 20 meter och på bägen gå över ett litet hinder. vi klarade det bra :D förutom att barro gjorde så jag tappade lite vatten när han hoppade efter godisen :P när man lämnat vattnet skulle man dribbla med en fotbol och runda en kon :D detta gick mindre bra men när han fattat att han inte fick bollen så tog han konen istället :P 
det svåra va fakriskt inte att hålla balansen med kopplet runt magen, det svåra va att vi inte fick röra kopplet med händerna :O man var alltså tvungen att använda rösten och kroppsspråket :D svårt, men kul!
lämnade sedan hundarna i bilarna som vanligt och sedan fick vi fika :) glasstårta och bulle :D 
diplom fick vi med :D det dumma var ju att på vårat så stog det "tilldelas Gustav & Barro....." jaha, jag då? jag har ju tyckt om hundkursen mer än gustav :P han har bara klagat så ska det stå hans namn :O tyckte jag inte om men vad ska man göra? 

när vi kom hem gjorde vi varma mackor och sen blev det TV resten av kvällen :D Eric & Mackan, Sanningens ögonblick och det sista på Into the blue.

imorse gick jag upp klockan 8. ganska skönt att komma upp men jag va lite trött. gick med barro en snabbis och sen gick jag till vårdcentralen för att ta blodprov. proverna va helt okej så imorgon blir det behandling igen. orkar inte fler behandlingar nu!! sara ska iallafall göra mig sällskap imorgon :D

blir väl frukost snart och sen en långpromenad med barro i det fina vädret :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0