förstör

nu är behandlingen där och förstör igen! linda frågade nyss om jag ville följa med till ullared den 4e december vilket hade vart jättekul! :D men så har jag ju behandling den 2a så jag kommer va för trött :( sen är det en del folk där med som skulle kunan smitta mig och sjuk är ju det jag absolut inte får bli. behandlingen förstör verkligen allt, får inte göra nått. antingen så får jag inte för läkarna eller så kan jag inte pga trötthet.
men snart är det slut på akiten :D den 10e februari åker jag till sjukhuset för min sista behandling vilket jag ser fram emot big time!!! :D 73 dagar kvar nu bara :D
i sommar ska jag ta igen allt jag missat. jag ska sola, jag ska festa, jag ska jobba (fatta att jag tycker det ska bli kul att jobba!!) men framför allt, jag ska göra precis det jag känner för :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0