bio

det blev omberg :D jag gustav kim och zandra drog iväg. barro följde också med såklart :D tog en promenad upp till toppen för att kolla på utsikten och för att få lite frisk luft. det är så skönt ute när det är kallt på nått sätt, det känns så friskt :) svårt att förklara.
åkte förbi västra väggar med, ligger med på omberg. utsikt över vättern, skitfint!
gustav kim och zandra vid västra väggar

åkte förbi netto påvägen hem för att köpa godis, bästa godisutbudet i mjölby minsann :D anledningen till det är att vi ska på BIO ikväll, wii! ska bli skitkul! vi blir 6 stycken, jag gustav kim zandra linda och sara :D vi ska se "låt den rätte komma in" en svens vampyrfilm. den verkar skitbra!

Handling:
Oskar är 12 år och mobbad. Hans sadistiska klasskamrater Conny, Martin och Andreas passerar alla gränser i pennalismen.

Oskar fantiserar om hämnd, om att ge igen. Om att vara stark, om att våga. Då står plötsligt en flicka i klätterställningen. En flicka i hans egen ålder som han aldrig sett förut. Hon heter Eli och är en motsägelsefull uppenbarelse - hennes kloka blick, hennes märkliga doft, att hon är så tunt klädd, så vanvårdad och mager och ändå så vacker. Men det är inte okomplicerat, Eli är inte som andra - hon kan inte vistas i solljus, hon äter inte mat och för att komma in i ett rum behöver hon bli inbjuden. Hon måste dricka människors blod för att leva. Hon är vampyr.

nu ska vi ta en sväng med barro innan vi åker. ska hämta linda och zandra 20 i 8, alltså 19.40 ;)

fan vad jag inte ser fram emot behandling nästa vecka :(

älskar dig gustav!


Kommentarer
Postat av: sara

jag ska med på behandligen :) sen får vi se hur länge jag hinner vara med

2008-11-14 @ 23:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0