behandling

gick upp kavrt över 8 idag för att hinna. tog en kortis med barro som jag alltid gör innan behandling :D sen käkade jag havregrynsgröt till frukost och sedan bar det av mot lkpg. plockade upp sara i ryd halv 10. hon hade med sig sin dator och lite mat :D vi skulle fixa hennes bloggdesign med men självklart så fanns det inget ledigt rum när jag kom dit så vi fick sitta i allrummet där internet inte finns :( så vi spelade kort istället :D det va kul! käkade maten sara hade med sig, korvstroganoff med små äpplebitar i :D jättegott! sen va sara tvungen att gå men hon lämnade datorn till mig så jag skulle ha något att göra :) frågade sjuksköterskan om det fanns nånstans jag kunde sitta eller ligga förutom i allrummet och det fanns det :D gött tänkte jag, internet! men icke, det funkade inte :( så jag kollade på Saw 5 istället. den va sådär kan jag säga, men den gick att se på iallafall, gött det!

nu är jag hemma. ska väl ta en snabbis till konsum och köpa ägg, vi ska nämligen käka pyttipanna idag :) inte min favorit kanske men det får duga.

2 behandlingar till sen bär det av mot finland :D om ingen av dom blir uppskjuten vill säga för då får jag stanna hemma :( ska in till lkpg nästa gång och ta blodproverna för dom ska göra nån rutinkontroll på hur jag mår med så ska jag träffa läkaren samtidigt.

har kommit på vad jag önskar mig av pappa i julklapp med :D en extern hårddisk och en mixer. vill kunna blanda smoothies och milkshakes :D mmmumma!

ska väl gå till konsum nu men sen ska jag ägna mig åt saras bloggdesign ett tag :D hoppas hon blir nöjd!

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: sara

jaha du ska göra den nu? då kanske inte jag ska gå in där ikväll

2008-11-18 @ 16:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0