1a advent

jajemen, 1a advent är här gott folk :D och det är inte ens december, känns konstigt. idag ska vi på skyltsöndag, jag mamma gustav linda och rishko :D ska träffa dom påkvarnen om en timme så snart börjar jag få bråttom, ska hinna duscha och göra mig iordning innan,, men det ska jag nog hinna :D har ju inget hår som tar tid att torka och fixa med ;)

igår hade vi jättekul hos sara :D alla skrattade och pratade hela tiden :D kanon! det måste vi göra om! nyår kanske? det va faktiskt helt okej att vara nykter :P blev lite jobbigt i bilen påväg hem bara, eric och gustav sjöng med i alla låtar ganska högt men det får man väl stå ut med.

nu väntar duschen.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0