what happens in Vegas

igår åkte jag och therese ut en sv'ng till hunnebo för att träffa mamma och stefan :D hade inget att göra så det blev som en liten utflykt.
väl framme blåste det väldigt kallt! båten var större än vad jag kom ihåg den som :D gött! älskar stora båtar! fick varsin räkmacka av mamma och stefan :D mumma! räkmacka från smögen, kan det bli bättre? skulle va räkmackorna från hunnbo då men det va tyvärr stängt :(

åkte hem efter en stund, vi skulle gå på bio med emma och sandra.lite synd att sandra inte kunde ta sig in till stan när vi va hemma :(
jag emma och therese kollade iaf på "what happens i Vegas", den va faktiskt bra :D man tror ju att dom visar det bästa på reklamen men hela filmen höll måttet ;)

givetvis hamnade jag bredvid en stor kille. har inget emot stora personer men när man är på bio ska man väl för fasen hålla sig till sin egen biostol? hans armar va som runda stora korvar som han inte fick intill kroppen så han satt i princip på halva min stol med, samma med hans jacka, det enda han flyttade på när vi kom va sin cola! störande!

åkte hem till therese när filmen va klar, hennes mamma hade passat barro under tiden och lagat mat till oss :D jätte snällt! maten va kalasgod :D köttvärslimpa med stekt potatis :D mm
emma tittade förbi en sväng, samma gjorde elin och hille. vi bestämde oss för att åka på älgsafari på hunneberg :D det va länge sen jag gjorde :P lite synd bara att man aldrig ser några älgar där uppe. mötte 3 bilar på hunneberg, lite läskigt med tanke på att det är grusväg med massa skog runt och inga lampor, så vi låste bildörrarna och körde förbi lite fortare än vi hade kört innan. kände igen ena bilen men han bara se lite av reg. skylten, drog iväg ett sms till mikael och frågade om han va på hunneberg och det va han, så det va han och hans kompisar som vi åkte förbi :P lite mindre läskigt då!

emma släppte av alla hemma hos therese, tydligen så hade vi varsin bil där upp allihop som behövde hem :P lite komiskt. therese har nog fäst sig vid barro en hel del :D tror jag iaf! kunde knappt låta han va ;)
jag vet iaf att jag kommer sakna all där hemma, har vart en rolig vecka :D

inatt har jag stensovit!! så jäkla skönt! har inte ägnat barro en minut :S var så jäkla trött så jag har nog inte ens hört att han har velat upp i sängen som han alltid vill. vaknade och hittade 4 bajshögar och 3 kisspölar inne :( dåligt samvete! givetvis sket jag i att stäla klockan för jag trodde att barro skulle väcka mig som har har gjort varje dag sen vi fick han men jag vaknade inte :( verkligen helt slut! mycket jobb.

åkte bort till pappa för att säga hej då till honom. sen bar det av hemmåt igen :D tog ganska exakt 3 timmar. gustav tror att jag fortfarande är i thn, tänkte att han skulle få en överraskning när han kommer hem från mantorp sen :D så ni som läser detta och känner gustav, säg inget till han :D och inte till kim heller som är med. gustav tror nämligen att jag kommer runt 7 ikväll :P

läste brevet från linköpings sjukhus nu när jag kom hem med och dom ska verkligen sticka i knölen på halsen :O är livrädd redan nu! jag som hatar att ta blodprover i armen, hur ska jag klara detta? skulle bara ta 10 minuter så det är ju bra det iaf.

måste dricka ngt...

älskar dig gustav!
t,mybestfriend

Kommentarer
Postat av: therese

hahahah barro är bäst ju;) du ser väl vad bra jag är mot han?;) inte nått rädd:P kommer gå bra me knölen fajo! misssyooou bästo!

2008-05-18 @ 20:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0