uppe i sängen

igår åkte vi hem till gustavs mamma vid 13 tiden nångång tror jag :D köpte med oss fika. satte oss i solen ute och solade :D skööööönt! var ute i princip hela dagen, ännu bättre!
började grilla goda grillspätt (stavning?) runt 17.30, super gott! tror jag orkade 3 rller 4 sen spydde jag nästan av mätthet ;)

märkte häromdagen när jag log och halvsov att barro hade klättrat halvvägs upp i sängen men att jag fick hjälpa honom resten av biten så jag visste att det bara var en tidsfråga innan han klarade det själv. alltså, han går in under sängen och fram till väggen vid huvudändan, där är det ett litet hål mellan elementet, sängen och väggen. han trycker sig mot väggen för att sedan hoppa upp i sängen, smart kille!
så, för en liten stund sen såg jag att han kröp in under sängen, tänkte inte mer på det eftersom han sover där ibland, men, ett stort men, när jag vände mig om efter nån minut så skuttade en glad barro runt i sängen aldeles ensam :P gullunge!!!

ska snart käka frulle med, börjar må dåligt av hungern :S ajaj! sen ska jag duscha, sen ska jag klä på mig, sen ska jag nog ringa sara (hon kan behöva gå upp tidigt en dag), sen ska jag hämta henne hos zandra och eric, sen ska vi handla mat, sen ska vi sätta oss i solen i vasaparken, sen ska jag ta ut hennes löshår, sen ska vi sola och ikväll ska vi grilla :D blir ganska många så jag ska hålla mig nykter så jag har koll på barro ordenkligt och så jag har koll på att ingen gör något dumt med han pga alkoholen. vill egentligen inte att nån ska dricka eller att vi ens ska vara så många men vem är jag att avgöra sånt :S får hoppas på att det går bra ändå. jag går in så fort jag ser att nån dummar sig. en gång är en för mycket vad gäller hundar, vi vill ju inte att barro ska bli aggressiv!

snart ska barro ut igen, eller ja, när han vaknar. frulle nu då..

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0