trött

trött är nog bara förnamnet på vad jag är idag :S
lokalvården ringde igår och frågade om jag ville jobba idag och imorgon, (kanske skrev det igår med men kommer inte ihåg) vilket jag ville.
barro väckte oss kvart över 4 imorses och ville gå ut. gött tänkte jag, då kunde jag ställa fram klockan en kvart ;D ställde klockan på 5 först fall han inte hade väckt oss innan så jag skulle hinna gå ut med han :D

på frukostrasten höll jag på att somna :O ögonen gick i kors och jag såg dubbelt! så det va skönt att få sluta och åka hem förut :D

barro bli bara bättre och bättre på att inte kissa och bajsa inne :D visst kan man väl förstå att han inte kan hålla sig hur länge som hellst men det gäller att se dom där tecknena han ger när han ska kissa :D han släpper allt han håller på med, börjar gå runt och nosa på golvet och sedan sätter han sig. ser man detta är det inga problem :D men det är ganska så svårt ändå, tyvärr..

skickade iväg ett kort på barro i förrgår till David, uppfödaren i örebro :D så han ringde idag och var jätteglad för kortet :D han sparar alla kort på  valparna han fött upp i en pärm tydligen så han sa att vi jättegärna fick skicka mer kort när han blir större :D sen fick jag ett råd angående maten :D vi ska lägga upp hela dagsransonen åt han på morgonen och sedan får han äta när han är hungrig :D det funkade tydligen jättebra på valpen han har kvar hemma :D för er som undrar så är valpen såld men han ska ha den hemma hos sig till början av juni.

blir till att lägga sig tidigt idag, jobba imorgon med och sen till stockholm direkt.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0