trollhättan

städningen har inte ringt mig på hela maj månad :O vilket gör att jag i princip bara sitter hemme och väntar på att gustav ska sluta jobba, inge vidare vill jag lova! därför fick jag för mig att jag skulle åka till trollhättan igår och hälsa på och vara här hela veckan :D
ringde till mamma och frågade om dom kunde sponsra med bensin, annars hade jag aldrig haft råd att åka och det hade ju vart mindre roligt. mamma sa inte ens nej en enda gång till mitt förslag utan tyckte att det skulle bli kul att jag kom hem hem ett tag, speciellt när jag skulle ta barro med mig :D

åkte från mjölby lite efter kl 13 igår. stannade lite innan gränna och sedan i falköping för att rasta barro, och ta hen hamburgare på donken. var framme efter lite mer än 3 timmar :O brukar oftast bara ta 2,5 timmar annars. får skylla på att jag stannade 2 gånger :D
barro säger inte ett knyst i bilen längre, vilket är jätte bra! tror han sover. det enda som inte är så kul med att ha han med sig är att man inte kan lyssna på hög musik och sjunga med tills halsen blir torr längre :P men det är det värt!

åkte upp till therese nästan det första jag gjorde när jag kom fram :D har saknat henne massor! var kul att ses igen! barro gjorde succé hos hela familjen lindberg ;)
åkte hem för att käka korvstroganoff :D mumma!

inatt har tydligen barro hållit både mamma och stefan vakna :S inte så kul kanske men jag tror att dom gav han liiite för mycket uppmärksamhet. på natten måste han faktiskt förstå att han ska sova och inte busa.
själv vaknade jag runt halv 7 imorse. hade ställt klockan på 8 för att ge barro mat men han låg ner på golvet bredvid mig så jag lyfte upp han i sängen och låg och myste med han ett tag :D sen böjade han vakna till och böev mer och mer busig, då gick vi ut på en kort promenad inne i stan :D
väldans vad folk det kommer fram och ska hälsa då :P det är kul men ändå ganska jobbigt. vill ju att han ska få vara ifred när han nosar och ska göra sitt.

lite innan stefans lunch skulle börja så åkte jag och mamma och barro till gamle dal en sväng. kan va bra för han att få lite gräs under tassarna med nu när han är mitt inne i stan. åkte till båtgården för att möta stefan och käka matpaj till lunch. åkte vidare till therese och gymgrossisten på hennes lunch för att göra henne sällskap :D det var nog uppskattat!

nu sitter jag hemma och tar det så lugnt jag bara kan, barro sover så han ska ut så fort han vaknar. an får passa på :D

blir fika på strandgatan sen med :D det ska bli gott. hoppas barro klarar av att ligga still bara men det ska nog inte bli ågra problem :D

imorgon ska jag träffa pappa med en stund :D tror jag ska låna hans kamera med och ta lite kort på barro.

har fått min remiss till linköping nu med om knölen jag har på halsen. ska dit den 21a, alltså nästa onsdag :D ska bli skönt att få veta vad det är. knölen är inte lika svullen nu som den brukar så för hoppningsvis är den påväg bort.

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: therese

å som jag saknat dig meeed, superroligt att du är hemma:D å superuppskattat att du kom på lunchen;) å barro e sötast i världen:D ses om tio minuter:D:D

2008-05-14 @ 15:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0