tillbaka till verkligheten

efter en helg full av trevligt sällskap, grillning och fint väder får man nu återvända till verkligheten. ska snart laga mat, korv med makaroner. har städat lite idag.
en jättebra nyhet är iaf att barro varken kissade eller bajsade inne på hela natten :D
jobba sen då, tror det går fort men ändå, bara att gå dit och vara där är jobbigt :( när jag är klar där så ska jag cykla till zandra och sen ska vi cykla till BT och springa :D ska bli skönt!

har även fått höra att folk skrattar åt att vi köpt hund, vilket är väldigt störande. folk som jag inte ens bryr mig om för 5 öre bryr sig tillräckligt om mitt liv för att skratta åt våran hund, så jävla sjukt. kan egentligen inte förklara exakt vad det är som stör mig men fasen vad det stör mig! det är iofs lite kul på ett sätt, det betyder ju att personen fortfarande är nyfiken på vad jag har för mig nu för tiden och att personen tycker att mitt liv fortfarande är intressant.

tror att min allergi börjar ta fart nu med, orka med den också.

ska ta och ringa till tallbacken igen. hon som ringde mig och sa att dom skulle skicka shemat var ska vara på semester hela veckan som kommer så jag fick nummret till hon den andra som har hand om det, hoppas hon är där.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0