strandgatan

barro har sovit bredvid mig inatt, eller iaf från typ kvart i 5 till halv 7, då var det dags för en promenad :D han har hållt sig hela natten :D duktig kille!

va med therese ute på överby idag med. hon kollade på videokamera och jag skulle köpa ett par nya skor. hittade ett par gladiator/jesus sandaler som jag köpte :D nice! therese köpte ingen videokamera men hon hittade några som hon gillade och kanske ska beställa på internet.

blev fika på strandgatan idag igen :D så himmlans gott! jag therese sandra och elin blev det. emma och hille jobbade :( ska dock hyra film ikväll som alla kan vara med och kolla på :D ska bli mysigt.

ska straxt värma ett par kycklingenchiladas som mamma har gjort :D gott!

min mobil separ med :O gustav sa att det va upptaget när han ringde förut men jag hade inte pratat med ngn, skumt. sen när jag skulle ringa han så gick det inte, det gick inte att skicka sms, kolla saldot (ifall jag nu inte skulle ha några pengar kvar men det vet jag att jag har) eller ringa till den för det tutar upptaget :S det enda man ska ha mobilen till egentligen funkar alltså inte! åååh! blir så tröttaqaqqqqsx (det där sista skerv barro)

nu blir det mat iaf, måste ha tag i gustav med, såg en sak förut som iaf inte jag skulle bli så glad över, men men.

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: lisa

Ha en trevlig kväll! :)

2008-05-16 @ 17:38:51
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Imse

Vad kulni skall ha det då!!
Tröttsamt med mobiler som inte funkar! //Imse

2008-05-16 @ 17:39:54
URL: http://imsevimekvinna.blogg.se
Postat av: Linda

Låter gott med kycklingenchiladas =) Haft en bra dag?

2008-05-16 @ 17:43:10
URL: http://lindaaxelsson.blogg.se
Postat av: Sandy

Det 'r telia(och halebop) nätet som pajade igår. Jag var helt hysterisk och sprang runt hemma och var förbannad för att telefonen inte fungerade! :P Efter typ 2 timmar kom jag på att vi faktiskt har en hemtelefon..

2008-05-17 @ 13:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0