soooool!

samma härliga väder idag som igår :D har mina minishorts på mig idag, så jäkla gött! hoppas på samma väder hela helgen :D varamon och sola kanske?

ska ut och springa med zandra sen med, ska bli skönt! ännu skönare att man är igång med löpträningen :D sommaren 08 here i come! lite sent påtänkt kanske men bättre sent än aldrig :D

nu har jag en del ljudiler att lyssna på innan zandra ringer mig. hoppas att det går bra för henne på intervjun på slomarp.

städade gustavs skrivbord här på jobbet idag, över hälften av allt som låg där va skräp :O skärpning! ska torka av det med innan det ser ut som ett bombnedslag igen :D

då var det dessa ljudfiler då....

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0