Räkor on cocaine

Usch vilken hemskt rubrik, jag vet.

Den stora frågan är, hur bloggar man på ett bra sätt? Jag vet inte för jag har aldrig bloggat förut, inte ens skrivit dagbok.

*tänk, tänk, tänk*

Igår köpte sofia ett par flipflops till mig fast hon vet att jag hatar flipflops. Jag har sagt det till henne typ tusen gånger. Ändå försöker hon tracka på mig ett par varje gång vi är och shoppar.
På tal om shoppa, visst är det bara såååå jobbigt att springa omkring i affärer och köpa. Det tar ju så låååång tid.

Tänkte först att jag skulle skriva allt med hjälp av lunariseraren men då hade endel kanske inte förstått nånting med jag lägger in hela meddlandet igen i lunarsti. Kul va! Eller jag gör det nu s¨slipper jag skriva mer!

Puss och Kram från gurraräkbåt

-----------------------------------------

Lunarstil

UzcH typ vilkeN hemZkt ruBRik, JA Ba vet.... *skrattar* typ

den ztoja frågan e, hur bloggar man På eTt bra zätT??? *ler* azzå ja veT inTe fÖj typ Ja ba typ Haj typ aldrIg bloGgat förut, inte enz ZkriVit dagboK... azzå


*tÄnk, täNK, Tänk*


igåR typ köpte zOFia ett paR flIPflopZ tE mej typ fazt hoN vet typ AtT ja HatAj FlipfLOpZ.. ja har typ zAGT d typ tE hennE tYp TuZEn gångER.. ändÅ fÖRzökEr typ hoN trakKa på Mej etT paj varje Gång vI typ e å ZhoPpar......
på taL typ om zhOPPa, vizzt e d ba zåÅåå joBbit att zprInga omKrIng i aFfäRer å typ köpa...... d tar juH zå LåååÅng Tid.


täNkte förZt Att Ja bA zkulle zkrivA allt typ me hjälp av lunarIZerArEn Men da hAde endEl kanzkE INte föJztÅTt nÅnting typ Me ja läggej typ In HelA MeDDlAndet typ igen i lUnarzti.. kuL vA! typ lr ja bA gÖR D nu Z¨ZLIpPEj Ja zKriva MEr!


pUZz Å KjamIz typ fjÅn guRRAräKbÅt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0