patent

löpningen idag gick bra :D vi börjar sakta men säkert. kommer gå ännu bättre när zandra får springa fortare, alltså när hennes sträckning har läkt :D ska bli kul!

åkte in till lkpg idag med, zandra och jag och tog en räserfika på steves, tror det heter så :D sen var vi tvugna att åka förbi piercingstudion bredvid Viking tatueringsstudio för att få zandras piercing rengjord. därefter åkte vi hem för zandra skulle träna fotboll.

sitter på jobbet nu med och läser om patent. har världens idé på gång :D jag tycker iaf att det är en kanon idé!! jag hade köpt det! kommer verkligen inte berätta för någon vad det är. sara och gustav vet men det är dom enda som kommer få veta :D och jag hoppas verkligen inte att ni säger till till någon! :O då kommer jag bli väldigt ledsen. jag kan ju bli miljonär :D 
som jag fattade det så är det något som tar tid :( lite synd, och det kostar pengar. jag är bara ute efter att sälja själva idén, inte att göra grejen själv och sen sälja den. IKEA hade vart perfekt! ska försöka ta reda på exakt vad det kostar att få själva patentet för det står inget om det på sidan vad jag kan hitta, det står bara hur man betalar in :S 
varför kom jag inte på denhär idén när vi skulle starta vårat UF företag?! då hade vi vunnit allt!

nu ska jag hem och kolla på det obligatoriska "The dog whisperer" alltså "mannen som talar med hundar" me like!

älskar dig gustav!  

Kommentarer
Postat av: TC

Patent!? På vad, jag vill veta... Blev riktigt nyfiken! :)

2008-05-13 @ 00:52:30
URL: http://zlapptazk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0