linköping

åkte in till linköping för att ta en fika jag mamma gustav och barro :D tog varsin macka på Mokka vid filbytertorget. barro åt tuggummin :P
linda skulle ha kommit dit med men hon hade inga batterier på sim mobil så vi väntade en stund sen började vi frysa och åkte hem, så förlåt linda för att vi inte väntade :( hoppas du såg mitt sms iaf.

är bjudna på fika hem till gustavs mamma på torsdag :D vi va där förut men då visste inte annike att det va min mamma som va med så hon sa bara hej och inget mer :P så ringde hon förut och bad om ursäkt och hade lite dåligt samvete så hon ville bjuda på fika :D

har köpt en godispåse idag med och mölat på, har käkat en halvliter glass idag med :D men så har jag ju tränat också ;) med min abTronic :D hoppas det funkar men det skulle jag väl inte tro. man ska tydligen se resultat efter 3-4 veckor om man använder den varje dag 3 gånger om dagen 10 minuter per muskelgrupp man vill träna :D jag kör stenhårt på magen :P orkar inte hålla på med hela kroppen för när man väl är klar med allt så har det väl gått 4 timmar så då är det bara att börja om igen ;)

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0