forngården

idag har barro hållt mig vaken, eller iaf halvvaken sen lite efter lkl 5 imorse :( tog upp han i sängen i hopp om att han skulle somna men icke, det enda han gjorde var att bitas så han fick gå ner igen. halvsov till typ 10 över 6, då började han gny och ville upp i sängen så jag lyfte upp han, men han bara bet hela tiden så jag tog på mig kläder och gick ut med han en stund :D hurtigt tycker jag! han både kissade och bajsade. mamma va ute med han runt 1 eller 2 inatt med.
fick han att somna när stefan hade åkt till jobbet och då sov han fram till halv 10 :D skööönt! gick ut med han så fort han vaknade.

åkte hem till pappa förut för att hämta hans kamera. jag har med mig min kamera med men den är inte lika bra :P så mamma och jag åkte upp till forngården i strömslund för att ta lite bilder på barro :D många blev väl sådär eller helt totalt inte bra, men några blev kanon :D tror jag ska förstora upp ett! jag vet precis vart den tavlan ska hänga hemma isf :D bredvid våran säng, där har vi ingen tavla längre, gustav hängde den vid minibaren så det kommer bli perfekt!

vi ska åka ut till båtgården idag igen, ska tvätta av bilen, hann inte med att tvätta den så nga igår så vi ska göra klart det idag.
ska även till siba med therese, hon ska köpa en videokamera :D lite kul! jag ska kolla på nua ballerinaskor, det är hål under mina såg jag igår :S hade dom bara förra sommaren men det räckte väl :P

idag ska vi käka tacos :D har redan tagit en fika på balkongen hemma med :D gött!

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: tesssiii

hahahha nee klart jag inte är en svettpöl när jag e framme, är ju bara nerför;) sen är la jag knappast känd för att cykla fort? :D hahaha. jaa jag är med på att fika, om barro får sitta i mitt knä igen då;) ses snart bästo!

2008-05-15 @ 15:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0