föll pladask

igår va som sagt jag och linda inne i linköping :D linda skulle ha en ny outfit igen :P tror dock inte att hon tyckte att jag va så bra smakråd :P kanske va det för att allt hon provade var skitfint :D ?
hon köpte en klänning inne på gina som hon sedan lämnade tillbaka för hon hittade rn finare på Young. sen köpte hon världens finaste skor på dna! fan vad avundsjuk jag är!! hade jag haft råd nu när jag fått lön så hade jag köpt sånna jag med fast i den andra modellen, alltså den med bara ett band runt hälen :D I'm in lööv!

en annan grej som jag också tyckte om var bikinin/baddräkten inne på gina :D det va den jag föll pladask för! hittade en liten grej där inne för 50 kr som jag bara ville ha :D sen när jag va påväg mot kassan så kom jag på att jag hade rabatt för 150 kr :D vilket betydde att jag kunde få bikinin/baddräkten gratis :D så jag sprudlade av glädje och begav mig in till provrummen.
Linda: "jag går med in, orkar inte sitta här utanför"
jag: "javisst får du det, jag ska bara ta av mig nästan alla kläder men visst ;) "
så hon satte sig på pallen i hörnet i provhytten :D guuuudars vad bra den satt :D in lööv ännu en gång :D
syns tyvärr inte så bra på bilden men det är en sån som sitter ihop där fram :D 2 guldringar tror jag den satt ihop med :D jag tror ni vet vad jag menar!

har lyssnat klart på alla ljudfiler från hela förra veckan nu med :D gött att ha det gjort!

nu ska jag ta barro med mig till zandra och eric och hälsa på där en stund :D

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0