fina fisken (köttbullar)

idag ska gustav hjälpa mig att skriva blogg :D skulle tro att ni redan märkt det på rubriken :P

jag har inte ätit räkor sen jag skrev senast, men det vore gott med en kaviarmacka

igår va jag mamma zandra och sara inne i linköping, eller ja, sara va ju redan där men ändå :D hämtade henne på skolan sen åkte vi in till stan för att shoppa :D tror vi gick runt där i lite mer än 4 timmar :D underbart! jag hittade 2 linnen, en tjocktröja, en låååång klänning och ett par tofflor :D typ sånna som du har therese fast svarta :D sen köpte jag puder med, 25% på allt smink så jag passade på :D
sen ville gustav att jag skulle överraska honom med nånting så jag köpte ett par skitfina flip flopps för 500 :D så skickade jag ett sms till han och fick han att lova att han skulle ge det en chans, för jag visste att han va lite emot flip flops men jag tänkte att dom här måste han ju vilja ha :D men nix pix. när jag kom till jobbet va det första han sa "är det flip flops så vill jag inte ha dom" och han vägrade att ge dom en chans som han lovade!! jag fick tvinga honom att ens prova! blev skitarg för att han inte ens ville gå runt i dom en stund! så jag åkte tillbaka till linköping påen gång för att lämna tillbaka dom, blev arg så fort jag såg dom! så nu ska jag aldrig mer lägga en krona på honom! otacksam!
vilken flip flopp flopp, flippeli flopp.
tror inte ens att han märkte att jag hade ny klänning och nya skor! fyling!

imorses väckte barro oss halv 4, så det va bara för gustav att gå ut med honom :D det kan han gott ha! :P

ska hem till gustavs mamma sen och grilla :D min mamma ska med :D hoppas det blir rekor (säg det med sthlms dialekt)

hoppas ni sett gustavs små inslag i inlägget, jag är faktiskt inte galen :D

älskar dig gustav! älskar dig sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0