en månad!

kunde hålla mig ifrån bloggandet i en månad, men nu är det kört! :D jag bara måste ha någonstans att skriva av mig på :D denna gången ska jag dock tänka på att alla som vill kan läsa ;)

idag har jag linda eneida och barro vart inne i linköping för att köka lunch :D det var smarrigt! satte oss i skuggan på Mocca itanför filbytergallerian, barro behövde svalka sig. när vi käkat klart gick vi till Young, jennifer jobbade så hon hjälpte linda med att hitta n ny sommarklänning :D hon hittade ett par skitfina men blev tyvärr inget köp. jag stod utanför med barro och väntade och gudars vad folk det kom förbi och ville hälsa på hunden. ett tips till alla singlar: köp en hundvalp!
följde med jennifer på hennes lunch till Yngves, mittemot Platå. barro somnade i lindas knä, gulligt!
sara ringde och frågade om jag va i lkpg, jajemen sa jag, jo jag vet, det är folk som har sett dig här, huh? jag känner ingen här tänkte jag, lite kul dock :D jag har bott i mjölby i snart ett år och det är redan folk som pratar om en :P lindas kompis tror jag det va hade sagt till henne att hon hade hört att vi skaffat hund, hur hon nu kunde veta det?

inatt kunde vi sova ända till 8 innan barro började gny och låta :D skönt! han har alltså börjat sova på nätterna, gött! kissat ute har han gjort med, både idag och igår, bajsat ute igår med :D duktig kille!
gustav har märkt att han gnyr lite när han vill ut, får hoppas att det stämmer. lite synd bara att gustav inte har vart tillräckligt snabb när han har gnytt så tyvärr har han kissat inne istället för ute :( men snart kommer det naturligt ute :D
har bokat til för vaccination med, den 2a juni :D 3 sprutor ska han ha och efter det kan han börja nosa på andra hndar, gött!
hundkurs är vi uppskrivna på med, ska få en kallelse eller nått i den stilen. kursen börjar i augusti :D kommer bli kanon!

var på vårdcentralen idag med. min knöl på halsen har inte försvunnit än. 2 veckor är lite lång tid så..
dom tog lite blodprover och skrapade i halsen, väldogt obehagligt bådatvå! usch! läkaren jag pratade med sa att jag skulle få en remiss till linköping så dom kunde sticka i den och kolla vad det är :S hoppas inte! dom trodde iaf att det "bara" va en svullen lymfkörtel och sånt gör tydligen över av sig självt fast det kan ta tid. hoppas på det bästa!
på söndag blir det grillning och fotboll :D mysigt!

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: Linda

Din blogg är efterlängtad:D keep up the good work:D

2008-05-08 @ 17:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0